de tweede camperreis - Reisverslag uit Ittervoort, Nederland van Dijko - WaarBenJij.nu de tweede camperreis - Reisverslag uit Ittervoort, Nederland van Dijko - WaarBenJij.nu

de tweede camperreis

Door: Dijko

Blijf op de hoogte en volg Dijko

10 Juni 2017 | Nederland, Ittervoort

9 juni 2017
Hoi Boyke, Moon en alle andere dieren of mensen die meelezen, hier een verhaaltje van Dijko.
Vrijdagmorgen was de sfeer in huis anders, eigenlijk de dag ervoor ook al een beetje, maar ik wist niet wat er gaande was.
Ik werd om 10.00 uur bij opa en oma gebracht, wat ik heel leuk vind hoor, maar ik begreep niet wat Rob en Nanda gingen doen.
Enfin toen ze me begin van de middag weer kwamen ophalen stond er zo’n grote auto voor de deur, jullie weten wel, zo een die we twee jaar geleden ook al hadden, toen gingen we een reis maken.
Rob en Nanda sjouwden er allerlei spullen in, ik hield ze goed in de gaten, want ze mochten niet zonder mij vertrekken!!!
Raar genoeg gebeurde er die dag verder niet zo veel, beetje gerommel, wat visite en wat gepoets, dus ging de dag zonder verder vreemde gebeurtenissen voorbij.

10 juni 2017
Vanmorgen na mijn ochtendrun gingen ze weer verder met het volstoppen van die grote auto, en ik hield ze goed in de gaten, ik zag dat ook mijn bakken, kussen, speeltjes en eten werd ingepakt. Mmmm dat leek goed te komen.
Om half 10 gingen we van huis, richting Carmen en Mark en mijn grote kleine vriend Lucas, maar die sliep en die hebben we maar lekker laten slapen want die zat onder de waterpokken, raar hoor dat hebben wij toch nooit gehad hè?
Daarna gingen we weer naar huis, maar we bleven wel in de auto, Rob wilde nog wat pakken uit de auto en we kwamen toch weer langs Maarn.
Dus eindelijk konden we vertrekken, ik denk dat we weer een mooie reis gaan maken, net als twee jaar geleden.
Ik hoorde ze smoezen over Roermond, daar zijn we via allemaal kleine weggetjes naar toe gereden, wel druk in de stad en Nanda ging vragen of ere en plekje voor ons was, maar helaas, nu zitten we in Ittervoort, vlak bij Thorn, een prachtige plek met veel gras en we zitten aan het eind dus we zien niemand . Het is heerlijk om languit in het gras te rollen, maar dat weten jullie wel hè.
Toen gingen we fietsen, ik zag de fietsmand en ik werd helemaal enthousiast, hoi ik mag weer eens achterop de fiets!!! We reden naar Thorn ongeveer drie kilometer fietsen en ik vond het heerlijk. Op het terras gingen Rob en Nanda een pannenkoek eten (ik had thuis al gegeten) en daarna gingen we het stadje rond wandelen, weer terug op de fiets en onderweg terug nog biertjes halen, die was Nanda vergeten uit de koelkast te halen, nou ik vind dat toch niet te drinken maar Rob schijnt het wel lekker te vinden.
Nu lig ik heel languit voor de camper in het gras en zitten Rob en Nanda onderuitgezakt met een computer en een tijdschrift aan de koffie en de thee. Het was wel een hele vermoeiende dag voor een wat oudere heer, maar ik vond het best leuk!!!



  • 12 Juni 2017 - 12:55

    Kitty:

    Hoi dijko,volgens mij krijg jij weer een heerlijke vakantie want je bent nu al aan het genieten.veel plezier voor jouw en nanda en Rob en ik blijf het gewoon volgen.doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dijko

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7572

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 06 Juli 2017

de tweede camperreis

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Met de camper richting Spanje

Landen bezocht: