Kronenburg en Siersburg - Reisverslag uit Kronenburg, Duitsland van Dijko - WaarBenJij.nu Kronenburg en Siersburg - Reisverslag uit Kronenburg, Duitsland van Dijko - WaarBenJij.nu

Kronenburg en Siersburg

Door: Dijko

Blijf op de hoogte en volg Dijko

11 Juni 2017 | Duitsland, Kronenburg

11 juni vertrek uit Ittervoort richting Kronenburg

Ik was wel vroeg wakker hoor maar gelukkig was Rob ook vroeg wakker en gingen we op pad om de omgeving te verkennen. Het was zonning en warm en Nanda ging op de fiets broodjes en verse jus halen in het dorpje. Daarna heerlijk geluierd en om een uur of elf gingen we weer op pad, was ik net een beetje gewend maar ja ik pas me wel aan als nobele heer.
Via mooie bergroutes, ze willen geen snelweg rijden, zijn we geland in Kronenburg, am See, daar hebben we de hele dag gerelaxt en gewandeld, Nanda heeft nog ruzie gemaakt met een lompe duitse man en ‘s avonds gingen ze gelukkig iets eerder naar bed en kon ik ook naar mijn eigen plekje onder de tafel.

12 juni Kronenburg – Siersburg
Om half 10 vertrokken we al weer uit Kronenburg, ik kreeg niet echt de gelegenheid nog een tukkie na het ontbijt te doen, maar ja nu was het ook niet zo warm in de auto.
Na een uurtje stopten we bij Echternach, dit was eigenlijk het reisdoel, maar daar waren we veel te snel en dus hebben we ons doel wat verder gesteld.
In Echternach hebben ze bij de bäckerei koffie gedronken en een broodje gegeten, dat zag er goed uit, gelukkig nam Nanda lekkere brokjes voor me mee uit de winkel ernaast, daar stond Roy op en die vond ik erg lekker. Roy was het eerste hondje van Rob, maar ik ben natuurlijk een stuk leuker voor hem

  • 13 Juni 2017 - 07:07

    Carmen:

    Ik ben nu wel nieuwsgierig naar het verhaal van de lompe duitser..

  • 13 Juni 2017 - 16:10

    Kittyvandervliet:

    Nou ik ook

  • 13 Juni 2017 - 16:51

    Nsnda:

    Haha dat hoor je wel als we terugkomen....iets met eten teruggeven en toch je zin krijgen

  • 14 Juni 2017 - 13:15

    ToosVos:

    Hallo lieverds, wat een enige reisverslagen van Dyko.Wat heerlijk he even weg.Ik heb de post op de tafel gelegd. Ik ga vandaag ook weer kijken. Het is hier warm, maar ja Ik ben al aan het v erzamelen wat meemoet. Ik ben nog wel zweverig, maar ja. Heel veel liefs en tot mails en een lik voor Dyko, Peter en Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dijko

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 7580

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 06 Juli 2017

de tweede camperreis

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Met de camper richting Spanje

Landen bezocht: