Richting Zwitserland - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu Richting Zwitserland - Reisverslag uit Bazel, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu

Richting Zwitserland

Door: Dijko

Blijf op de hoogte en volg Dijko

14 Juni 2017 | Zwitserland, Bazel

Vandaag vond ik de dag een beetje saai, ik moest lang in de camper liggen, want Rob en Nanda hadden besloten om een sprongetje te maken richting Zwitserland en namen de autobaan. We stopten in Huningue, dat is een voorstadje van Basel. Hier ligt een kleine maar gezellige trekkerscamping aan de Rijn. en ze hadden nog een plekje voor ons.
Het gras was echter nu echt lang zo groen niet als bij de buren maar ik kon wel lekker onder de boom liggen.
Echter werd mij niet zoveel rust gegund, we gingen over de brug lopen, die Dreiländebrücke heet. Er onder ligt dat drielandenpunt van Duitsland, Zwitserland en Frankrijk. Het was er druk maar we vonden een heerlijk restaurant waar ik prima de ruimte had om eindelijk eens een tukkie te doen, terwijl mijn reisgenoten aan een wijntje en een biertje zaten en ook nog wat aten erbij.
Op de terugweg gingen we nog een ijsje eten, tenminste zij, ik hou me hiervan gedistangeerd, rolijs, gemaakt op een ijskoude plaat met twee plamuurmessen, heel grappig maar wel lekker.
Gelukkig kregen die twee waar ik mee reis ook eens een keer slaap want we gingen vroeg naar bed en ik kon heerlijk naar mijn mandje.
Tot morgen.......op weg naar Luzern.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dijko

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 7564

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 06 Juli 2017

de tweede camperreis

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Met de camper richting Spanje

Landen bezocht: