Naar Caldonazzo - Reisverslag uit Andalo, Italië van Dijko - WaarBenJij.nu Naar Caldonazzo - Reisverslag uit Andalo, Italië van Dijko - WaarBenJij.nu

Naar Caldonazzo

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Dijko

27 Juni 2017 | Italië, Andalo

Even snel wat schrijven want we willen verder reizen maar zondag was het regenachtig en zijn we naar Caldonazzo gereden, wat was het hier veranderd en toeristisch geworden, niet zo aantrekkelijk, de foto's volgen nog. We hebben wel heerlijk een ijscoupe gegeten aan het meer, naast camping Riviera maar we wilden daar snel weg uit de drukte, via het meer van Levico, waar de camperplaats was opgeheven zijn we uiteindelijk in Aldano terecht kwamen. note van Dijko: het was er supereng, ze hadden daar luchtballonnen aan een touw hangen en die bewogen, ik heb onder de camper en in de camper onder de tafel gelegen, bah niets voor mij)
Het was een skidorpje op ruim 1000 meter hoogte en we sliepen op de camperplaats onderaan de pistes. Het leek ons er in de winter erg leuk. s'Avonds pizza gegeten in het dorp en heerlijk geslapen, het was er koud en voor de eerste keer hebben we onder een dekbed gelegen.
De volgende morgen nog even naar het dorp voor brood en onze missie (cadeau voor iemand), wat goed lukte en toen weer verder