28/6 Bodenmeer, Winden - Reisverslag uit Egnach, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu 28/6 Bodenmeer, Winden - Reisverslag uit Egnach, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu

28/6 Bodenmeer, Winden

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Dijko

28 Juni 2017 | Zwitserland, Egnach

Vanmorgen al redelijk vroeg vertrokken uit Ried want het was regenachtig. Het plan was naar Altstätten te gaan, vanwege het mooie uitzicht, maar na het rijden van de Arlbergpass, een mooie pas die we namen omdat de tunnel was gesloten, kwamen we bij Altstätten aan een mooi uitzichtplekje en daar hebben we een broodje gegeten maar er zaten gelijk tientallen vliegen in de camper en er was op het veld ervoor net gegierd, wat een stank en ik had ook nog eens heel erg veel last van het hooi, dus verder op weg naar Egnach, waar we de 29e met Carmen, Mark en Lucas hebben afgesproken, die camping viel zo erg tegen dat we op een boerderijcamping terecht zijn gekomen (het oorspronkelijke plan, maar was wat bang voor het gras). Dit was een verademing, 7 bezoekers op een ruime camping, dus plek zat. Je werd begroet door de eigenaar en het was er erg persoonlijk, inschrijven hoeft niet, betaal maar als je weg gaat, zoek maar een plekkie.
Het sanitair bleek super mooi, er is heel veel voor kinderen en er zijn heel veel dieren: koeien, paarden, schapen, katten, honden, konijnen, kippen, glijbanen schommels, wel 30 karren en loopfietsen, enorme zandbak met graafmachines, trampoline, kortom een prima plekje om Carmen, Mark en Lucas morgen te kunnen ontvangen. Zij maken een tussenstop vanuit Toscane en hebben een hotelletje in de buurt geboekt voor twee nachtjes.
Het was lekker weer 21 graden en we hebben eten gemaakt, wat schoongemaakt en afgewassen, nu gaan we nog een spelletje doen en lekker slapen, we gaan pas zaterdag verder met de reis.

• 29 Juni 2017 - 10:28

Marian:

Dat is gezellig visite op de camping!
    Jullie genieten lezen we, doe nog maar lekker, het weer is in NL totaal omgeslagen.
    Wij gaan vandaag naar huis omdat de weers voorspelling slecht is.
    Fijne reis nog en lieve groet van ons.

• 01 Juli 2017 - 10:44

Louise:

Leuk zo'n rustige camping. Jullie zullen erg genieten van de ontmoeting. Veel plezier