22 juni Iseo, Lago d'Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van Dijko - WaarBenJij.nu 22 juni Iseo, Lago d'Iseo - Reisverslag uit Iseo, Italië van Dijko - WaarBenJij.nu

22 juni Iseo, Lago d'Iseo

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Dijko

24 Juni 2017 | Italië, Iseo

Het is bloedjeheet en na een korte reis van ruim een uurtje zijn we gearriveerd in Iseo, aan het gelijknamige meer.
Dat valt een beetje tegen, we staan wel vierde rangs, er staan 3 tenten en of campers voor ons, het is een beetje kliekjesgedoe en we zijn er niet erg blij mee, het is ook de warmte die je niet snel tevreden maakt. Maar na het inrichten van het plekkie en een koele duik (kan net voor Dijko) voelde het weer wat beter.
We staan wel vlak bij een stadje en besloten daar 's avonds te gaan eten. Ik viel 's middags om de haverklap in slaap en moest me echt oppeppen om naar het stadje te lopen, maar na een douche en wat getut zijn we rond zeven uur 's avonds toch het stadje in gelopen en hebben we gegeten bij een Burger/Sushi tent. Een hip vintage restaurantje en we hebben er een prima burger gegeten. Op een houten plank met gebakken aardappeltjes. Hij was een beetje spicy maar het ging net. We zaten binnen met de deuren open met de airco aan en wat draaiende vennen. Het ging precies. Daarna hebben we ons heerlijk verwend met gelati, wat is het toch moeilijk te kiezen bij een gelateria. Heerlijk was het ijs!!! Op een bankje bij de boulevard langs het meer in Iseo. Vooral mensen kijken was amusant.
Terug bij de camper kon er niet meer gelezen worden want het werd al donker maar het bed was ook niet zo'n optie vanwege de temperatuur.
Op een gegeven moment toch maar geprobeerd, maar het was zo heet dat van slapen niet veel kwam. Ook de hond had het te warm en Rob is in het midden van de nacht nog een uurtje buiten gaan zitten met hem. Tegen een uur of vijf is het meestal weer te doen, maar we wilden verder. Dit was niet helemaal onze camping, al dat gekliek.

Tags: Iseo