27/6 via Graun naar Dreiländereck in Ried - Reisverslag uit Ried im Innkreis, Oostenrijk van Dijko - WaarBenJij.nu 27/6 via Graun naar Dreiländereck in Ried - Reisverslag uit Ried im Innkreis, Oostenrijk van Dijko - WaarBenJij.nu

27/6 via Graun naar Dreiländereck in Ried

Door: Dijko

Blijf op de hoogte en volg Dijko

28 Juni 2017 | Oostenrijk, Ried im Innkreis

Ik laat maar weer eens even iets van me horen, want nu de ergste warmte achter de rug is komt deze heer weer een beetje tot leven. We gingen om een uur of 10 weer rijden van Merano eerst naar Graun, hier staat een toren in het water, dat heet een stuwmeer waar een dorpje aan is opgeofferd. Het was even een leuke wandeling met de pootjes in het ijskoude helblauwe water van het meer hebben we een rondje gelopen maar ik dacht dat ik daarna wel even de oogjes zou kunnen sluiten maar nee, mijn reisgezelschap dacht daar anders over en we gingen weer verder rijden naar het drielandenpunt en we kwamen in Ried terecht. Een prima plekje op de camping en daar kon ik gelukkig eindelijk even rollebollen in het gras en verder heerlijk slapen voor de camper en konden mijn baasjes dat ook even doen. Aan het einde van de middag gingen we nog een stuk lopen naar een meertje toe en door het stadje heen en uiteindelijk aten we bij het enige restaurant wat open was, maar ze klaagden steen en been over het taaie vlees.....als ze het nu aan mij hadden gegeven had ik niet geklaagd hoor......dom...dom...dom...dom

  • 29 Juni 2017 - 09:17

    Louise:

    Vandaag voor het eerst jou avonturen gelezen Dijko. Wij zijn met de fiets ook door Ried gekomen en langs het meer. Je bent wel een beetje een watje Dijko. In zo een prachtig
    meer ga je zwemmen en niet pootje baden! Enne..........laat je het vlees niet meer van het brood eten. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dijko

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 7575

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 06 Juli 2017

de tweede camperreis

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Met de camper richting Spanje

Landen bezocht: