De laatste vakantieagen - Reisverslag uit Egnach, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu De laatste vakantieagen - Reisverslag uit Egnach, Zwitserland van Dijko - WaarBenJij.nu

De laatste vakantieagen

Blijf op de hoogte en volg Dijko

06 Juli 2017 | Zwitserland, Egnach

In Egnach stonden wij op een hele leuke boerderijcamping, alle dieren waren daar, koeien, paarden, kippen, konijnen, schapen en natuurlijk vliegen...
Het was er erg rustig en gelukkig was er nog een klein campingwinkeltje, zodat we e.e.a. konden kopen om nog een kleine maaltijd klaar te maken.
's avonds nog een spelletje gedaan, patchwork, en lekker geslapen.
De volgende morgen, 29 juni, boodschappen gedaan in Arbon, kwamen Carmen, Mark en Lucas aan het einde van de middag aan in hun hotel in Arbon, Lucas was een beetje moe, dus aan het einde van de middag kwamen ze onze kant op, helaas net om 16.00 uur een bui. Uit eten ging niet met Lucas, dus heb ik een pan macaroni in elkaar gedraaid en aten we in het huisje op de camping met speelmogelijkheden en keuken. Daar staan ook grote tafels, dus de macaroni mee en borden en bestek, zo konden we daar even droog eten en kon Lucas op de grond spelen, die was te moe om te eten. Rond half 8 gingen zij weg en hebben wij alles even opgeruimd.
De volgende dag kwamen Carmen, Mark en Lucas al toen we net ons ontbijt op hadden, gelukkig was het heel mooi weer en we hebben een rustige dag op de camping doorgebracht. Lucas met de loopauto's het heuveltje af, in de camper aan het stuur staan en toeteren met zijn buik.
Rob en Mark hebben spullen gehaald voor de barbecue, Lucas heeft nog geslapen in zijn bedje onder een boom en Mark en Rob hebben nog tafeltennis gespeeld. Helaas werd het weer toch weer dreigend tijdens de barbecue maar het lukte toch nog om lekker buiten te eten. We hadden een biertafel met banken geleend van de camping, dus ruimte zat.
Carmen, Mark en Lucas gingen natuurlijk op tijd weer naar hun hotel, want zij zouden zaterdag weer heel vroeg vertrekken naar huis.
Wij vervolgen onze reis naar het Zwarte Woud.