Maarn - Nuncq Hautecote - Reisverslag uit Nuncq-Hautecôte, Frankrijk van Dijko - WaarBenJij.nu Maarn - Nuncq Hautecote - Reisverslag uit Nuncq-Hautecôte, Frankrijk van Dijko - WaarBenJij.nu

Maarn - Nuncq Hautecote

Door: Dijko

Blijf op de hoogte en volg Dijko

11 April 2015 | Frankrijk, Nuncq-Hautecôte

Zo wat een paniek vanmorgen wilden Rob en Nanda de fietsen op de camper zetten waren de stangen er niet bij om de fietsen vast te zetten, enfin moest Rob nog even naar Culemborg om die te halen. Ik snap nog niet wat ze allemaal aan het doen zijn. Ze lopen maar heen en weer met hun spullen naar die rare auto. Maar ik denk dat ik ook mee mag want mijn spullen gaan er ook in.

Oh ze hebben wel een mooi plekje gemaakt. Achter de voorstoelen ligt mijn kussen op de bank en op de tafel. Ik heb een enorme plek en kan drie kanten op naar buiten kijken. Ik weet nog niet of ik het leuk vind. Enfin eerst gingen we toen bij opa en oma koffie drinken. Kreeg ik een lekker brokje en zij aten allemaal taart. Ik begreep dat we een uurtje later dan gepland zijn vertrokken maar om half twaalf was het dan zover.
We reden net weg toen het begon te spetteren. Ik durf nog niet te gaan liggen want ik vertrouw het nog niet helemaal in die auto ik kan zelfs door het dak naar buiten kijken, maar er kan toch niets uit komen???
Ach na een tijdje ging het wel en ging ik er maar lekker bij liggen.

Tot Antwerpen gingen we op de snelweg rijden en na Antwerpen stopten we in een klein dorpje, daar kreeg ik eindelijk wat lekkers en wat drinken en kon ik even mijn behoeften doen. Ik vond het eigenlijk wel mooi zo maar we gingen nog wat verder rijden. Om een uur of vier kwamen we aan op de camperplaats, dat was leuk, een enorm grasveld met een hok vol kippen. Er was 1 kip die elke keer uit het omheinde grasveld ontsnapte, maar die heb ik elke keer teruggejaagd. We hebben heel veel gespeeld met de bal en gewandeld en nu lig ik onder tafel op mijn kussen te slapen. pffff moe. Het is wel koud maar het zonnetje scheen lekker vanmiddag en begin van de avond.

Morgen gaan we richting Angers, het gaat hier heel mooi weer worden de komende dagen.....heerlijk

  • 12 April 2015 - 02:48

    Carmen:

    Klinkt al als een leuke eerste dag! X

  • 12 April 2015 - 11:09

    Marian En Joke:

    Há Dijko, wat heerlijk dat jullie al onderweg zijn, óp naar het zonnige zuiden. Daar vind je vast wel weer kippen of andere vriendjes om mee te spelen!
    We vinden het heel leuk dat we met je mee mogen op vakantie en we zullen je avonturen ook aan Moon vertellen...
    Doe je onze hartelijke groeten aan Nanda en Rob?
    Goeie reis verder!!

  • 12 April 2015 - 12:57

    Boyke:

    Hee Dijk,

    Joh, wat vertel je me nou?? Niet meer in je eigen huisje slapen? Op vakantie naar Frankrijk? Ben ik ook geweest, best gaaf, maar ze hebben daar ook allemaal van die dingen met schoenen en jurken maar ook lekkere lekkere kippetjes en vleesjes waar je zo bij kan, maar er zijn ook een heleboel mensen, daar moet je als t je lukt, wegblijven, want brrrr dat is eng! Hoop herrie en dat vind ik niks maar misschien vindt jij het wel leuk! Ik ben ook een beetje op vakantie want ik ben aan t logeren bij Rik en Anouk vlak bij het bos en dat is super! Mag lekker rennen in 't bos en blaffen naar de eendjes en meerkoeten, maar heel vreemd, die gaan dan gauw omhoog en wapperen dan snel voor me uit, en ik kan ze best wel lang bijhouden, maar toch niet helemaal.... afijn, dan roept Rik weer en zegt ie iets van sukkel, waar ik mij wel in herken, maar of dat een goed woord is, weet ik eigenlijk niet.
    Maar ff over jou nog, hoe ruikt t daar en heb je ook nog met andere hondjes gespeeld? Blaffen die net als jij? En is het een eten een beetje te nassen? Lijkt me wel cool zo'n grote auto, ik vind autorijden heerlijk, maar moet gewoon op de achterbank, een auto met eigen kussens en een keuken en zo, hebben wij niet hoor, klinkt wel heel luxe!
    Vrouwtje en Wim moesten gisteren naar een feessie vandaar dat ik lekker mocht logeren bij Rik en Anouk, want alleen thuis blijven bij Famke vind ik eigenlijk niks aan. Ik probeer ze dan terug te roepen, maar dat schijnt ook weer niet te mogen, want zij horen me toch niet, en de buren wel, maar die schijnen dat niet zo gezellig te vinden, snap ik niet. Maar ach, die mensen hebben geen hond in huis, dus die sporen toch niet zou ik zeggen :-)
    Vrouwtje zat niet echt te wachten op t feessie hoorde ik haar zeggen, en Wim was ook wat gespannen merkte ik, dus ik was blij dat ik naar Rik mocht, want zo gezellig waren ze niet. Heb van Famke gehoord, dat t feessie toch wel gezellig was uiteindelijk, maar dat Wim en t vrouwtje niet zo laat thuis waren, zodat Famke toch nog even flink kon stappen :-)
    Nou Dijk, ik hoop snel weer wat van je te horen van dat verre land! Kan je lekker in t zonnetje liggen, ik vind het hier nog een beetje koud hoor!
    Groetjes ook aan Nanda en Rob en zeg nogmaals tegen Rob dat het me spijt en ik zal t echt nooooit meer doen! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dijko

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 7585

Voorgaande reizen:

10 Juni 2017 - 06 Juli 2017

de tweede camperreis

11 April 2015 - 06 Mei 2015

Met de camper richting Spanje

Landen bezocht: